FANDOM

Witcher 2 Bővített Kiadás (Magyarország) Kibontás

Írta: Gora94

Először is mindenkit akinek nincs internete megnyugtatnék a játék telepítéséhez és indításához sem szükséges internet kapcsolat.

BorítóSzerkesztés

A borító nagyon szép meg minden de a hibás információk a gépigényeknél (ami nem csak a borítón de a doboz alján is van) nem egyeznek. Az egyiknél azt írja kell internet a másik mégsem említi. Ez a net nélküli vásárlót igazán elbizonytalaníthatja, a vásárlástól. De ne aggódjatok nem kell hozzá semmilyen net kapcsolat mint már említettem.

Érdekesség: bár ez már bővített kiadás mégis a fő játék tokja a sima kiadás borítójában díszeleg amihez kell internet, hoppá egy újabb ijesztgetés.

TartalomSzerkesztés

Maga a doboz szép nagy, súlya már árulkodik is róla, hogy bőven megrakta a mikulás. A játék dobozáról kezdjük a kis körborítás lecsúsztatásáról, így már láthatjuk az fő dobozt.

A fő doboz 3 részből áll:

  • A játék tokja
  • A játék extráinak tokja
  • Az Útmutató

A játék tokjában megtalálható a játékot tartalmazó két dvd, a kézikönyv és egy térkép.

Az extrák tokjában megtalálható a játék zenéit tartalmazó dvd, és a többi extrát (videókat, képeket) tartalmazó dvd. Ezenfelül egy levél, benne egy kicsi érem lapul.

A Játék Telepítése/IndításaSzerkesztés

A játék telepítése kb fél-egy órát vesz igénybe. A telepítőben lehetőségünk van kiválasztani a szinkronokat (ha csak az angolt hagyjuk bent kevesebb lesz a helyigénye de így is 20 GB helyett 18GB-t fog foglalni a játék, bár nem akkora nagy a változás)

A játékhoz nem kell lemez így azonnal indítható lesz, nem kell rakosgatnunk a lemezeket. Tartalmaz számos új extrát is mint például a Királygyilkos egyik akciójának rövid filmjét.

The-Witcher-2-Collector-Edition-Map-Letter-Coin

A térkép és a levél.

ÖsszegzésSzerkesztés

A játékot 100% megéri megvenni, hisz csak 3-5 ezer forintba kerül (valahol adják 3-ért is), amit ha kicsengetünk egy szép nagy puttonyi ajándékkal leszünk gazdagabbak.

19190951 1 644x461 witcher-2-assassins-of-kings-enhanced-edition-kecskemet

A játék tokja, az extrák tokja, a kézikönyv és az útmutató.

644557 356940074419945 1470580215 n

A kis érem.

Értékelés: 10/10