FANDOM

[[
Rise of the Argonauts
|px]]
'

Játék Neve

Rise of the Argonauts

Kiadja

Codemasters

Típus

akció/szerepjáték

Megjelenés

EU: December 16, 2008

Modúl

DVD, Bluray Lemez

Magyarítás

Magyarítás Elérhető Főoldalunkról

A Rise of The Argonauts egy 2008-as akció/szerepjáték melyet a Liquid Entertainment fejlesztett és a Codemasters adott ki Microsoft Windows-ra, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra. A játék Jason és az Aranygyapjú történetét meséli el.

TörténetSzerkesztés

A Rise of The Argonauts főhőse egy Jason nevű görög király. Jason menyemasszonyát Alcemet meggyilkolják, Jason persze azonnal végez az orvgyilkossal. Elviszi felesége testét a család mauzóleumába, ahol megtudja az Istenektől, hogy egyetlen mód van arra, hogy feleségét visszahozza a halálból, az Arany Gyapjú. Jason elutazik Delhibe ahol az Orákulumomtól megtudja, hogy az Arany Gyapjú eléréséhez 3 isten leszármazottját kell meglelnie: Hermészét, Athénáét, és Árészét. Ezért elutazik Sariába, Kythráa, és Mükénébe, hogy felkutassa a leszármazottakat.

Miután minden argonautátát meggyőzött, hogy csatlakozzanak hozzá, Jason visszament Delhibe, hogy végre megtudja, az Arany Gyapjú a a Túlvilági Tartaroszban van. Megszerzése után Jason haza indult szerelméhez, hogy újraélessze a gyapjúval. Ám Pelias az áruló nagybátyja már várt rá. Szembe kellett vele nézni, azzal aki mindent eltervezett, felesége gyilkolásától kezdve az Arany Gyapjú megszerzéséig.

SzereplőkSzerkesztés

  • Jason – Az ifjú király, aki az Arany Gyapjúért indult el. Ő vezette az argonautákat, az egyetlen irányítható szereplő a játékban. Attól függően, hogy mely Istennek szolgált a legjobban Jason, úgy szerzett kardot, lándzsát, pajzsot. Jason személyiségét a játékban hozott döntéseinktől függ.
  • Herkules – Zeusz fia és régi barátja Jasonnek. Ismerve Jason fájdalmát, felesége és gyermekei elvesztését, Herkules csatlakozik barátja küldetéséhez. Mindenki ismeri legendás erejét, hogy pusztakézzel képes széttépni ellenségeit. Annak ellenére, hogy folyamatos balszerencse éri, egy vidám lélek, aki gyakran vitázik Pannal.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki